Την διαχείριση και λειτουργία της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Ακτίου-Πρέβεζας έναντι τιμήματος ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, για πέντε χρόνια, ανέθεσε η Εγνατία Οδός στην Άκτωρ ΑΤΕ . Η λειτουργία του έργου μετά το σφράγισμα του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας που διαχειριζόταν τα διόδια του εθνικού οδικού δικτύου είχε περιέλθει στην Εγνατία, η οποία απέκτησε την συμμετοχή του ΤΕΟ στην κοινοπραξία ΤΡΙΚΑΤ ΑΕΚΤΕ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΟΥΣΤΑΦΕΡΗΣ & ΥΙΟΙ Ε.Ε που είχε την ευθύνη της Ζεύξης.
Το έργο, ξεκίνησε να κατασκευάζεται στα μέσα της δεκαετίας του '90 και παραδόθηκε σε κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2002 από την κυβέρνηση Σημίτη. Το συνολικό κόστος του έργου ανήλθε σε 58,9 εκατ. Ευρώ και θεωρείται από τα πιο ακριβά δημόσια έργα στην Ελλάδα, μετά την Εγνατία Οδό την Αττική Οδό και τη Γέφυρα Ρίο Αντίρριο.
Η υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας - Ακτίου συνδέει το θαλάσσιο στενό που χωρίζει τη Στερεά Ελλάδα από την Ήπειρο στο άνοιγμα του Αμβρακικού Κόλπου. Ο όμιλος Ελλάκτωρ δεν είναι πρώτη φορά που συνεργάζεται με την Εγνατία Οδό καθώς πριν δύο χρόνια, η "Αττικές Διαδρομές" (εταιρεία λειτουργίας της Αττικής Οδού) υπέγραψε την επέκταση της σύμβασης για τέσσερα χρόνια με την εταιρεία για την διαχείριση και λειτουργία των διοδίων της Εγνατίας έναντι 48 εκ. ευρώ. Μέσα στους σταθμούς είναι και τα διόδια στο Άκτιο-Πρέβεζα.
Πηγή: economy365.gr