Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ F1, ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ MERCEDES


Η συμμετοχή του κατασκευαστή στους αγώνες της F1, πρόκειται να είναι ευεργετική για τα μοντέλα της Mercedes. Η αλλαγή των κανονισμών φέτος και η χρησιμοποίηση κινητήρων 1.6 λίτρου, εξακύλινδρων σε σχήμα V με υπερσυμπιεστή, αντί των 2.4 κυβικών V8 (με τον υπέροχο ήχο..) και «φυσική» αναπνοή, έχει ως αποτέλεσμα τα φετινά μονοθέσια να προσομοιάζουν κάποιο μοντέλο παραγωγής υψηλής τεχνολογίας.

Αυτό σημαίνει πως η Mercedes κερδίζει ανεκτίμητη εμπειρία κάτω από ακραίες συνθήκες, στην διαχείριση υψηλής απόδοσης από λιγότερους κυλίνδρους, υπερσυμπίεση και υβριδική τεχνολογία. Η τεχνογνωσία θα βοηθήσει την Mercedes να συρρικνώσει τους κινητήρες στα πιο ισχυρά μοντέλα της όπως π.χ. αυτά του βελτιωτικού οίκου AMG, χωρίς να θυσιάσει τις επιδόσεις. Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Γερμανικής μάρκας, υπάρχουν ακόμα στην υφιστάμενη γκάμα κάποιοι κινητήρες χωρίς τούρμπο, μακροπρόθεσμα όμως πρόκειται να ενσωματώσουν την ίδια -εμπνευσμένη από την F1- τεχνολογία στα μοντέλα τους (ή τουλάχιστον σε αυτά που τοποθετούνται υψηλότερα στην γκάμα).

Αναφέρουν δε, πως είναι εντυπωσιασμένοι από την πορεία της ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα της F1, καθώς έχουν κερδίσει τους έξι πρώτους αγώνες της σεζόν. Στο Μόντρεαλ του Καναδά στις 08 Ιουνίου κατέλαβαν την δεύτερη θέση. Τα αποτελέσματα αποκτούν μεγαλύτερη σημασία, αν αναλογιστούμε τις προκλήσεις που είχαν να αντιμετωπίσουν στην αρχή, απόρροια και της αλλαγής των κανονισμών.

Μολονότι χρησιμοποιούν 30% λιγότερο καύσιμο και η αεροδυναμική δεν είναι τόσο αποτελεσματική (βάσει κανονισμών), έχουν καταφέρει χρόνους τουλάχιστον σαν τους περσινούς, διατηρώντας υψηλά επίπεδα απόδοσης. Επί σειρά ετών τα μονοθέσια της Mercedes ακολουθούσαν, αντικρίζοντας τις …εξατμίσεις των ανταγωνιστών. Η μεγαλύτερη πρόκληση τώρα είναι η διατήρηση του προβαδίσματος.


Του Γιάννη Τσακίρη


Πηγή: enkinisi.gr

 
Developed by electro-net.gr