Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Εκδίδεται η προκήρυξη για το Μετρό ποιοι προκρίνονται για μόνιμο διορισμό


Η προκήρυξη για τις προσλήψεις στο Μετρό αναμένεται να εκδοθεί μετά από έγκριση του ΑΣΕΠ, την επόμενη εβδομάδα ενώ θα προβλέπει την ειδική μοριοδότηση σε όσους έχουν ''προυπηρεσία'' και έχουν εκπαιδευτεί για τις θέσεις αυτές. 

Οι προσλήψεις στο Μετρό θα αφορούν συγκεκριμένες ειδικότητες, οι οποίες δεν θα αφορούν Διοικητικούς ενώ θα ζητούνται οδηγοί σταθμάρχες ελεγκτές και εκδότες εισιτηρίων ενώ θα ζητηθούν και ειδικότητες που αφορούν την συντήρηση των υποδομών και του υλικού της ΣΤΑΣΥ. 

Οι προϋποθέσεις που θα απαιτούνται θα είναι πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ για συγκεκριμένες ειδικότητες ενω θα προβλέπονται και προσλήψεις αποφοίτων Λυκείου και ΙΕΚ . Ορισμένες ειδικότητες θα υπάρχει όριο ηλικίας και αναγκαία προϋπηρεσία (π.χ. οδηγοί συρμών). 

Με πτυχίο ΤΕΙ θα προσληφθούν υπάλληλοι των ειδικοτήτων ελεγκτών ισχύος, ρυθμιστών κυκλοφορίας, τεχνιτών σηματοδότησης. 

Ειδική μοριοδότηση που θα προκρίνει σίγουρο σχεδόν διορισμό μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, θα λάβουν όσοι έχουν προϋπηρεσία και εκπαίδευση σε συγκοινωνιακό φορέα. 

Με την παραπάνω ειδική μοριοδότηση θα προκριθούν οι επαναπροσλήψεις των 280 απολυμένων συμβασιούχων της ΣΤΑΣΥ .Οι αυτοί συμβασιούχοι, είχαν απολυθεί από το Μετρό ύστερα από το πόρισμα του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή, για προσλήψεις κατά την προεκλογική περίοδο του 2009, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα η εταιρεία να εμφανίσει για πρώτη φορά έλλειμμα άνω των 22 εκατομμυρίων ευρώ. 

Η πλειονότητα των 280 συμβασιούχων είχε προσφύγει ομαδικά στα δικαστήρια, διεκδικώντας αποζημιώσεις και επαναπρόσληψη. Μέχρι σήμερα, έχουν βγει 11 αποφάσεις, εκ των οποίων οι 6 ήταν απορριπτικές για τους εργαζομένους. 

Ωστόσο, σε 5 περιπτώσεις το Μονομελές Πρωτοδικείο δικαίωσε τους εργαζομένους, με το σκεπτικό ότι κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, κρίνοντας τις συμβάσεις αορίστου χρόνου. 

Από την άλλη πλευρά, στελέχη των Σταθερών Συγκοινωνιών έχουν αναφέρει ότι οι επαναπροσλήψεις αυτές δεν θα επιβαρύνουν με έξοδα εκπαίδευσης και ότι οι εν λόγω εργαζόμενοι θα αναλάβουν αμέσως καθήκοντα. 

Στόχος της ΣΤΑΣΥ είναι οι προσλήψεις να μην επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά να καλυφθούν από ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας. 

Μετά τη λειτουργία των νέων σταθμών έχει διαπιστωθεί έλλειψη προσωπικού στο Μετρό, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καλή εξυπηρέτηση επιβατών και να μη γίνονται επαρκείς έλεγχοι για λαθρεπιβίβαση. 

Έτσι την λύση όπως αναφέρει το υπουργείο Μεταφορών θα δόσει ο νέος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.


 
Developed by electro-net.gr