To "Γεώργιος Καραϊσκάκης" εξακολουθεί να γεμίζει στην Ευρώπη και να αδειάζει στην Ελλάδα. Δείτε τι συμβαίνει στο φαληρικό γήπεδο, αλλά και σε όλη την Super League, από το 2010 έως σήμερα.
Η λέξη ΠΑΝΙΚΟΣ, ακόμα και με κεφαλαία, δεν μπορεί να προσδιορίσει το τι συνέβη την ημέρα έκδοσης των εισιτηρίων για την αναμέτρηση ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Και μπορεί τα "μαγικά χαρτάκια" να εξαντλήθηκαν σε χρόνο-ρεκόρ, ωστόσο υπάρχουν και σήμερα φίλαθλοι που ψάχνουν εναγωνίως τρόπο για να βρεθούν στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" στις 25 Φεβρουαρίου.
Η παραπάνω εικόνα είναι ο ορισμός της μαγικής σε σχέση με το τι συμβαίνει στο ίδιο γήπεδο στις αναμετρήσεις για το ελληνικό πρωτάθλημα. Ο Ολυμπιακός έκοβε κατά μέσο όρο τη σεζόν 2010-2011, 25.948 εισιτήρια. Έχοντας μια πληρότητας της τάξης του 76,5% στο γήπεδό του.
Πλέον, ο μέσος όρος τη φετινή χρονιά έχει πέσει στα 16.296 εισιτήρια. Μια μείωση που ξεπερνά το 36% σε σχέση με τη σεζόν 2010-2011 και μια πληρότητα που βρίσκεται στο 48,9%.
H συγκεκριμένη εικόνα δεν παρατηρείται μόνο στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης", αλλά στο σύνολο της Super League. Η σεζόν 2010-2011 έφερνε κατά Μ.Ο. 6.807 φιλάθλους σε κάθε αγώνα. Το αντίστοιχο νούμερο της φετινής χρονιάς βρίσκεται στους 4.023 φιλάθλους. Η πτώση των εισιτηρίων κάνει ένα εκκωφαντικό κρότο που μεταφράζεται σε μείωση 40,9%.
Το πρόβλημα είναι πλέον τεράστιο και ξεπερνά την αφετηρία της οικονομικής κρίσης από το οποίο ξεκίνησε πριν 4 χρόνια. Το ποδόσφαιρο ζει από και για τους φιλάθλους. Χωρίς τον κόσμο δεν νοείται η ύπαρξή του. Επιπροσθέτως, δύο ώρες στο γήπεδο είναι μια μικρή, αλλά ζωτικής σημασίας διέξοδος, από τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο καθένας.
Οι φίλαθλοι πρέπει να γυρίσουν στα γήπεδα. Και για τον ποδόσφαιρο αλλά και για τους ίδιους. Οι υπεύθυνοι πρέπει να βρουν τον τρόπο. Αλλιώς η κατρακύλα των αριθμών, που θα δείτε αναλυτικά παρακάτω, θα είναι μόνη η αρχή...
Η σύγκριση του συνόλου των εισιτηρίων της Super League γίνεται με τα αντίστοιχα του Ολυμπιακού, γιατί ως "μόνιμος πρωταθλητής" και κατ' εξοχήν δημοφιλή ομάδα του πρωταθλήματος, αποτελεί και το βαρόμετρο της.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Super League είναι το τρίτο ακριβότερο πρωτάθλημα της Ευρώπης μετά την Premier League και την Primera Division.
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ 2010-2014
ΣΕΖΟΝ ΑΓ. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Μ.Ο.
2010-2011 13 331.480 25.498
2011-2012 15 322.939 21.529
2012-2013 15 313.771 20.918
2013-2014 12 195.549 16.296
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ SUPER LEAGUE 2010-2014
ΣΕΖΟΝ ΑΓ. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Μ.Ο.
2010-2011 238 1.619.976 6.807
2011-2012 245 1.287.181 5.254
2012-2013 252 1.225.889 4.865
2013-2014 214 860.866 4.023
ΜΕΙΩΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΕΖΟΝ 2010-2011
ΣΕΖΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ SUPER LEAGUE
2010-2011 -15,6% -22,8%
2011-2012 -18,0% -28,5%
2012-2013 -36,1% -40,9%
Πηγή:sport24.gr

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014
11:30 π.μ.

Posted in: 

