Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Το "μήνυμα" του 47ου Μητροπολίτη Κίτρους (βίντεο)


Παρακολουθείστε βίντεο από το "μήνυμα" του εψηφισμένου Μητροπολίτη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεωργίου, αμέσως μετά την εκλογή του, καθώς και αναμνηστικές φωτογραφίες έξω από το καθολικό της Ι.Μ. Ασωμάτων Πετράκη.



"Μακαριώτατε, Σεβασμιώτατοι,


Μέ ἱερή συγκίνηση εὑρίσκομαι ἐνώπιόν Σας, πληροφορηθείς πρό τινος τήν ἀνάδειξη τῆς ἐλαχιστότητός μου ὡς Ποιμενάρχου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Κίτρους, μέ ἕδρα τήν Κατερίνη τῆς ἱστορικῆς Πιερίας.

Ἀποδεχόμενος τήν ἐκλογή, δέν ξεφεύγει τῆς προσοχῆς μου ὅτι αὐτή συμβαίνει σέ μία κρίσιμη ἐποχή, κατά τήν ὁποία καλούμαστε νά συνδυάσουμε τήν πίστη καί τήν παράδοση τῆς Ἁγίας μας Ἐκκλησίας μέ τίς σύγχρονες ἐξελίξεις τοῦ κόσμου καί μάλιστα μέ τίς ἐπιτακτικές ἀνάγκες τοῦ πιστοῦ λαοῦ.

Αἰσθήματα εὐγνωμοσύνης κατακλύζουν τόν ἐσωτερικό μου κόσμο πρός ὅλα τά σεβάσμια μέλη τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, γιά τήν ἀνάθεση τῆς ἐπισκοπικῆς αὐτῆς εὐθύνης, τήν ἔκφραση τῆς ἐμπιστοσύνης Σας πρός τό ταπεινό πρόσωπό μου καί τήν εὐλογία νά διακονήσω υἱϊκῶς τόν Προκάτοχό μου, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Ἀγαθόνικο.

Εὐχηθεῖτε, Μακαριώτατε καί Σεβασμιώτατοι Πατέρες, νά ἀποδειχθῶ ἄξιος τῆς ἐμπιστοσύνης αὐτῆς, κατά τόν λόγο τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, «ἐν χάριτι ... Ἰησοῦ Χριστοῦ» (Ρωμ. 5,15)"

















Πηγή: www.olympiobima.gr

 
Developed by electro-net.gr